lördag 21 juni 2008

Triss i fördelsedagsbarn


har vi idag i släkten först ut är min Mormor sedan fyller hennes älsta och yngsta barnbarn (alltså mina kusiner) också år idag så ett jätte grattis till er alla tre och hoppas ni får en fin födelsedag med massa gott fika och lite fina presenter. två av födelsedagbarnen bor i gården ni ser på bilden ovan.


Här är det varmt
runt 30 redan och det är nästan jobbigt att behöva gå utanför dörren, vi måste dock åka och handla lite (fst det är skönt då butikerna har AC) och gå på apoteket eftersom jag snodde kristoffers extra bandage för att linda Kiaras tass med. men som tur är ser Kiaras tass mycket mycket bättre ut så imorgon slipper hon nog bandage.


pepsi liger just nu ute på asfalten och njuter av värmen medan kiara springer som en galning och jagar flugor, Kiara somnar väldigt hårt på kvälen vill jag lova för så länge någon är ute vill hon också vara ute men vila kan hon inte utan hon rusar runt som en galning och jagar alla stakars flugor.

fast nu bytte vist hundarna av varandra eller Kiara tog pepsis fläck medan pepsi valde skuggan.
tror jag ska gå och lägga mig i skuggan också


ha en underbar dag alla

KRAM Virrhönan




1 kommentar: