tisdag 17 juni 2008

satt och läste hemmatidningarna på nätet

och hittade en notis om lillebror och hans jobbbyte, han kan då aldrig hålla sig borta från tidningarna han ;)

fast det är kul att han fått riktigt jobb nu när han snart fyller 30, allt dags att bli vuxen då eller så vuxen som han nu kan bli, den killen fick enormt mycket leksinne i sin genuppsättning så han kommer alltid vara den där spralliga roliga farbrorn och det är väll tur det för annars vore han inte min bror.

föresten lillebror K och L är i Umeå mellan den 6/7 och 10/8 hoppas du har många ärenden åt de trakterna för dom längtar efter dig båda två, dom längtar efter många men just deras morbror är speciell de skiljer ju inte allt för mycket i ålder om man tänker på de leksinne min bror har så har snart K och L vuxit om honom ;) men de leksinnet har också gjort honom till deras största favorit vem vill inte ha en morbror som alltid ställer upp på bus och lek och aldrig gillar att ha tråkigt. vovvarna är förhoppningvis också i umeå under den tiden fast dom längtar nog mer efter C tror jag eller morfar kanske.

nu ska jag åka och kolla om jag får vetrinärtid åt dom så vi får göra de sista inför hemresan
och det är också klart att jag är i umeå mellan den 6-10 juli om någon vill träffa mig sedan kommer jag i slutet av juli också jag och maken bilar hem då är det tänkt

kram Virrhöna med hemlängtan

1 kommentar:

  1. hej märker att jag inte varit inne på blogg på länge. Du får hälsa C att han ska krya på sig hoppas att det är bättre med fingret. Choklad fabriken låter väldigt gott. Du får höra av dig när du kommer till Sverige så kan vi träffas, synd att du missar V-dagarna kommer kännas konstigt att du inte är där. kramar, hälsa familjen

    SvaraRadera