tisdag 10 juni 2008

Sol, åska och fotboll

där har ni min dag idag jag har även hunnit med en hårklippning så nu är jag väldigt korthårig för att vara jag.

annars är det lungt vädret har gjort att jag är ganska loj och tyvärr lite migränkänning men de kan jag ta bara vi får värme igen har varit så less på att regnande nu har solen skinit två dagar och åskan gått i två nätter men de gör mindre så länge solen skiner på dagen så.

nu sitter jag med datorn i knät framför tv:n och väntar in maken och sonen, K har varit på klassresa och typiskt nog så är det manifestation (känns det igen) i tågtrafiken iof bara godståg men persontågen drabbas ju ändå så tåget var en timme försenad hoppas dock det går snabbt hem för dom så M i alla fall får se slutet, än så länge har det ju inte hänt nått jätte intressant i matchen sitter och ser repriser i fransk tv och jag kan väll säga att ljungberg är stjärnan för fransmännen Zlatan nämns knappt och ljungberg är ju även den som syns mest i reklamen i pauserna.

Nä nu börjas det igen

HEJA SVERIGE

Kram Virrhönan

1 kommentar:

  1. hallå visst känns det bra att vara svensk, vilken match. Om du har kallt så skulle du bara känna på vår kyla usch. hälsa familjen kram

    SvaraRadera