måndag 23 juni 2008

Solen skiner

och vi rinner av svett dom har lovat åska och faktist längtar jag efter den (trode aldrig jag skulle säga det) ska bege mig och handla och de längtar jag också till för där har dom AC och det är så svalt och skönt

tänkte bara lägga till en låt till dom jag la ut igår den här är verkligen min låt nummer ett om man skulle göra en topplista
http://www.youtube.com/watch?v=tBzb86Tqi5c
texten säger allt tycker jag
den här versonen duger också men orginalet är bäst
http://www.youtube.com/watch?v=mhJnVSKTkcE

om två veckor är vi i sverige och barnen längtar så, det gör jag också ska bli härligt att träffa alla nära och kära

fast jag tycker pappa ska skämmas lite han är nämligen lite små lat om telefonen ringer och han inte har den nära svarar han inte vilket betyder att han missar en del viktiga telefonsamtal från frankrike så skäms på dig pappa och kanske läge att skaffa en fast telefon som sitter vid tv:n :)
så pappa upp och hoppa då det ringer det kan ju vara lilla jag som ringer och du behöver lite motion nu när du ska ha två tonåringar i huset i en månad för då lär det inte vara många lugna stunder fast du får nog sällskap framför tv:n av L i alla fall och båda barnen gör dig nog gärna sällskap på apberget med varsin glass i handen :)

nä nu ska jag ut och trotsa värmen
kram alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar