onsdag 4 juni 2008

MUMS

idag har jag varit hembjuden till grannen Å på lunch där var också tre härliga tanter
och just nu är jag så grymt mätt hoppas verkligen Å delar med sig av recepten först en jätte god pastasås med röktlax och räkor sedan en helt underbar paj med annanas mumsmums, och jag som inte är en pajälskare i vanliga fall är det stora ord men den var saftig god och tja mumsig helt kalrt nått jag kan tänka mig bjuda på och äta fler gånger.

trevligt var det också att sitta och prata med dessa underbara damer om ditten datten, sverige och frankrike, mycket trevligt.

dock blev jag lite trötter så det blev att sova 2 timmar då jag kom hem (han åka och handla lite först också) men de var mysigt de också, Pepsi är nämligen typ skendräcktig eller nått (var ju kiara som nyss löpte men pepsi var ju lite småpilsk då så jag undrar om hennes hormoner rubbades lite eller nått för så här knäpp är hon sällan) och enormt "mammig" så hon har legat inkurad i min famn med nosen under min haka och vi har sovit så gott.

Nä nu ska jag laga middag till familjen tror inte jag får i mig många bitar i kväll är fortfarande så där härligt mätt.

fortfarande har vi sådant där knasväder fast idag har vi inte haft regn bara moln men 20grader varmt i ala fall

Kramar Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar