lördag 1 november 2008

Godmorgon eller nått

har inte kommit isäng ännu vilket är udda för mig är dock halvt medvetlös just nu men då maken fått iordning hemmabion så har det blivit en nostagikväll just nu sitter vi och ser på lite gobitar ur rapsody från 2002 och de är tur att tonåringarna också är vakna så vi inte väcker någon.

var ju skräckfilmskväll för de andra i familjen och då maken suttit och tittat på lätt musik sedan dess och dottern städat och renbäddat sin säng (halv tolv på kvällen???) så måste de ju varit en hemsk film

nä nu ska jag förska få med mig de utslagna hundarna och gå i säng måste bara gå och stänga fönsterluckor först de blåser ordentligt nu så för ett tag sedan fick vi bege oss ut och rädda utemöblerna från att flytta till grannen

hoppas på bättre väder i morgon L vill gå på stan månadpengen kom ju idag och bränner nog i fickan fast ärligt tjejen har sparat sedan förra månaden också så hon har lite att shoppa för.

nu ska jag lyssna på sista musikstycket sedan blir det sängen

sov sött

2 kommentarer:

  1. *s* ja, är det så att man inte kan somna efter en film så var den nog läskig,ja. *s*

    Jag är jättekänslig för sånt där och har helt slutat kolla skräckfilmer. Filmer ska vara underhållande,inte mörkerrädsleframkallande. Hualigen....

    SvaraRadera
  2. gissa varför mamman inte sitter med familjen jag är urkass på skräckfilmer ser inget nöje i att bli skrämd helt enkelt.

    i kväll är det mer skräckfilm för familjen så jag sitter i mitt rum och pysslar med annat istället

    SvaraRadera