söndag 30 november 2008

Nöden har ingen lag

Har man ingen fönsterbräda men vill ha elljustake i fönstret ändå då tar man ett gäng krukor och lite dubbehäftande tejp och nu står staken så fin så fin i vårat köksfönster (fasttejpad för säkerhetsskull) och grannarna glor inte pga vår finurliga lösning utan att dom inte är van att se stakar i fönstren här.


jag kommer nog garva varje gång jag går in i köket och ser vår fina stake men de känns lite mer jul nu i alla fall är svår pyntat utan fönsterbrädor

har även besökt en julmarknadi dag den var mysig men dom har helt klart en annan smak här då det gäller hantverk hittade en del fint men inte så jag handlade, ska försöka åka dit mitt i veckan någon dag och då ta med kameran så ska ni få se vad som finns.

nu kallar sängen

2 kommentarer:

  1. nöden har ju ingen lag som bekant... fiffig lösning på problemet må jag säga. :)

    SvaraRadera