lördag 15 november 2008

En timme kvar

L gick och la sig tidigt i kväll tror någon längtar till i morgon vet inte om jag ska längta också eller tänk att min lilla tjej blir 14år tiden går ibland för snabbt så är det bara.
men just nu är jag så glad för den tid vi får här i Frankrike för på ett sätt har jag kommit närmare barnen dom kan inte bara försvinna ut med kompisar och är mer beroende av lilla mamma vilket är både positivt och negativt förstås men det är verkligen en bonus att få rå om sina tonåringar så mycket även om dom tycker mamma är pest och pina många gånger.

fattar inte att jag är mamma till två tonåringar tiden går så snabbt ibland

finns väll en Abba låt som säger de mesta.
http://www.youtube.com/watch?v=LNaNVuWes_U

föresten längtar tills mamma mia filmen kommer lär bli underbar på våran hemmabio

kanske är bäst att gå isäng nu vi skulle vist sjunga för någon i morgon bitti

2 kommentarer:

  1. Grattis Linnea
    önskar mormor och morfar

    SvaraRadera
  2. grattis Linnea kramar ifrån oss i ett snöigt Vännäs/Gittan

    SvaraRadera