torsdag 20 november 2008

20år

med samma gubbe firar jag idag ;)
inte illa om man tänker på att jag träffade älsklingen som 15åring, älsklingen han är däremot 9år äldre än mig fortfarande så han är den ständiga gubben medan jag är för evigt ung eller nått sådant.

känns helt OK och ingen av oss funderar på att byta, vi firade med en god rödvinsgryta och premiär för första vinet av årgång 2008, helt Ok dricka men de finns bättre vin om man säger så, föredrar äldre årgångar ;)

Vi planerar för ett barnfritt Nyår i år (första gången på 15år) och de lutar åt italien om gubben får bestämma och de tror jag han får nu måste vi bara hitta någon mysig italiensk stad vid medelhavet och ett hotell som tar emot vovvar för dom får minsan följa med de är ganska beresta vovvar trots allt dom har varit i Sverige, Danmark, Tyskland, Luxenburg åså Frankrike då.
men i år får dom fira jul i Frankrike vi har hundvakt i 7 dagar sedan blir det nog penisonat men de borde dom klara i 3 dagar och de är nog ändå trevligare än att behöva flyga en massa för bara en vecka i sverige

KRAM

1 kommentar:

  1. oj, det var inte illa! Grattis på jubileumsdagen i efterskott då. :)

    Och nyår i Italien låter inte helt fel det heller.
    Kramis

    SvaraRadera