måndag 3 november 2008

tur nån har koll

http://www.vk.se/senastenyttart.jsp?article=228012&categorylist=10,4,6,32,39
men att man ska behöva läsa i VK för att få veta vilket väder vi har i Lyon trode jag inte.

kan väll säga som så att våran fina gräsmatta är mer åt leråkerhållet igen och väldigt mjuk på sina ställen

har inte tyckt det regnat så mycket eller jo det har regnat hela lovet men vi har ju mest hållit oss inne ändå.

var på stan i lördags och då var det +17 och solsken men båda floderna var väldigt leriga och vattenståndet var högt men att de skulle varit sådant väder att tom motorvägar stängds av har vi inte fattat, idag skinner dock solen så nu hoppas jag på finväder

i morgon börjar skolan igen för barnen

2 kommentarer:

  1. Synd at det ska ara så dyrt att flyga med hund. Jag är ju som sagt väldans suge nu till sommaren. Skaffade ni e valp i taget eller tå på en gång? Jag funderar p två så de får sllskap men det kanske är en knasig ide? Jag har bara ht hund när jag var liten så ag är inte så insatt.

    Vi flyger den 20 dec, vi kanskekan ta en fika om ni är i stan? Annars bukar ju Fred tvinga mig att häls på hans förälrar ett par ggr pr år, så vi kanske kan ses nå då. Nu var det ett tag senvi var där för e har nämligen en sommarstuga i Brignol så nu envias de med att komma hit...

    SvaraRadera
  2. Jag har inte dyslexi , mitt tangentbord hoppar över bostäver :)

    SvaraRadera