måndag 21 juni 2010

Nu hade jag velat vara i Norrland

Egentligen har jag ju slutat gratta via bloggen eftersom jag har en stor släkt och alla fyller år nästan samtidigt under våren blir det nästan en födelsedagsblogg istället då men speciella födelsedagar är undantagna :)

Idag är det en sådan dag och jag hade gärna varit där i den lilla byn mitt ute i skogen och firat min mormor på hennes 85års dag
och förutom mormor fyller min älsta kusin P år och dessutom min yngsta kusin E så det är trippelkalas idag, så jag hoppas inte bara födelsedagsbarnen utan även resten av släkten får en fin dag med mycket sol, tårta, skratt och kanske kanske lite fotboll (och då är det inte via tv:n jag menar) också om jag känner mina släktingar rätt :)
Ha en underbar dag önskar både hundar och människorna om 2 veckor ses vi och vi längtar så efter er alla ska bli skönt att ha er nära igen.
Kram Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar