lördag 19 juni 2010

Lugn dag i sängen

Förutom en kort sväng till stan i morse då vi skjutsade in L så har jag tillbringat stora delar av dagen i sängen med datorn på magen och svtplay:s hemsida uppe (maken tillbringade stora delar av dagen i tv soffan framför fotbollen istället), jag har alltså sett kungligt bröllop som så många andra.

Förutom en otroligt vacker brud och ett lyckligt par så har jag lärt mig så mycket om sverige, kungligheter och sett alla dessa otroliga bilder från Stockholm så även om det inte var planen att se vigseln innan så ångrar jag inte alls att ösregnet gjorde alla utomhusplaner omöjliga och tvingade mig att ta en lugn dag framför datorn.

Om två veckor är jag och L i Göteborg så nu hoppas vi att det slutar regna snart här så vi får 2 fina veckor och slipper mer regn och rusk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar