torsdag 24 juni 2010

Minns ni våra små grannar

Dom som bor på betongbjälken som håller upp de lilla tak vi har över farstubron

Dom har fått tillökning

ser ni den lilla lilla näppen, jag står inne bakom vårat farstufönster så skärpan är inte de bästa men det är enda stället man ser dom annars är dom välskyddade
jag fick stå på vakt ett tag med kameran innan föräldrarna vågade sig dit och jag stod så stilla jag bara kunde där bakom fönstret men dom såg mig och höll koll
Tror vi får be flyttgubbarna använda garaget nästa vecka om de små inte redan flyttat ut det kan vara precis på gränsen och vi behöver ju inte störa dom mer än nödvändigt om vi kan avstå.
I morgon har L skolavslutning äntlingen så vår midsommar firas med god middag och troligast kommer dotterns kompis att sova över, nått annat firande blir det inte vi får ta igen det med råge nästa år istället eller nått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar