torsdag 7 maj 2009

Trötter

är trött men nöjd efter en dag med firande massa smörgåstårta och prinsesstårta har det blivit och massa trevliga människor har jag träffat och mamma och pappa är nöjd att jag är hemma.

får visa lite bilder senare i bloggen bla på den fina tavla pappa fick av mig och lillebror, tror dock att hans bästa present var just hans två snälla barn om ni viste hur han alla år tjatat om detta varje gång man frågade honom vad han önskade sig och fick höra "två snälla barn"
och snällt måste det väll vara att lura sin pappa så här ;) tror vi är förlåtna i alla fall

i morgon ska jag åka till stan med mor behöver en del nya kläder framförallt jeans som jag aldrig hittar i France en vårjacka vill jag också ha om jag hittar någon bra.

nu ösregnar det här och är kallt men det är i alla fall inte någon snö som faller, såg dock en del snö då vi skulle landa det låg kvar i skogarna känns långt från värmen i Lyon här har björkarna knappt börjat knoppas.

nu lockar sängen
KRAM
virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar