fredag 8 maj 2009

shoppat

blev lite handling idag trots allt fast det tog ett tag att hitta det jag ville men två par jeans ett par kortare svarta byxor en skjorta och en del ätbara livsnödvändigheter som sportknäcke och ostbågar blev det.

ingen jacka hittade jag men en poncho plus att jag handlat presenter till maken som snart fyller år och hittade även nått till barnen.

smörgåstårta blev det även till lunch och middag och dom är så goda som tur är fanns det olika smaker så lite variation blev det och risken finns att det blir samma till frukost också sedan hoppas jag på mer lax med gorgonzolasås, eller egentligen räcker det med såsen den passar till allt.

ikväll blir det en tidig kväll för jag är SÅ trött och i morgon är det nytt kalas igen, gubben firas i dagarna 3 han precis som det ska vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar