måndag 18 maj 2009

tandläkaren

I dag har jag varit hos tandläkaren i 1½timme så lite synd om mig är det men nu har min tand med jättehålet (typ halva tanden) äntligen blivit lagat är nån slags krona jag fått på tanden sedan har jag blivit av med en visdomstand, fast de sista var enkelt lite knak sedan var den borta, har en kvar nu den ryker om två veckor.

har en lite ont i käken och nacken förstås men just nu mår jag bättre än jag trode jag skulle må i alla fall, är inte direkt en bra ställning för någon med whiplashskada att ligga stilla och gapa i 1½timme och dessutom spänna sig som tusan för tandläkare är bland de värsta jag vet även om min franska tandläkare är snäll så är han ändå läskig.

är mina föräldrars bröllopsdag idag, måste nog scanna in deras bröllopskort nån gång beviset på att man kan gifta sig i jeans dessutom hade dom världens sötaste lilla tärna JAG
så grattis igen mor och far på bröllopsdagen.

är mycket födelsedagar och annat att fira nu i maj i morgon fyller mannen i mitt liv år blir inget jätte kalas direkt men god mat och en liten tårta ska vi väll fixa.

nu ska jag i säng
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar