tisdag 12 maj 2009

spikmattan

har provat den två gånger nu och de känns inte så mycket som jag var rädd för då man lägger sig på den vist de stiks men jätteont gör det inte.
första gången låg jag 20minuter sedan sov jag gott och stenhårt i tre timmar var iof trött efter resan också men hela ryggen var varm och avslappnad efter stunden på spikmattan.
sedan skulle jag ligga 20minuter hade jag tänkt men vaknade efter 45 minuter hade alltså somnat på mattan.

tycker det är skönt är ju annars superkänslig för beröring och tryck så det var lite spännande första gången men jag känner inte att det gör ondare snarare domnar det onda bort och efter en stund känner jag mig otroligt avslappnad och trött.

så har ni liknande problem som mig (jag har ju whiplash+fibro och en skadad ländrygg och bäcken) våga prova säger jag, mattan kostar runt 500 men många butiker har 30dagars prövotid på den så man kan testa, sedan funkar det är det ju en billig investering,
funkar de inte så kan ni i alla fall säga att ni försökt är ju tyvärr så att många har åsikter hur man bäst ska bota sina besvär därför tänker jag inte "tvinga" någon inte heller tycka ni är galen om ni inte vill prova utan lovar hålla er uppdaterad om hur det går i fortsättningen är ju egentligen lite tidigt ännu och säga att jag märkt skillnad de jag känner är att jag blir avslappnad och att cirkulationen i ryggen ökar så jag blir varm och det är en skön känsla i kropen efteråt. men vi får väll se vad jag tycker om en vecka eller två just nu älskar jag i alla fall mattan

här beställde jag min matta http://www.mabrapostorder.se/se/ och jag har en grön Shakti. vet att även life butikerna har mattor, men jag är nöjd med min leverans tog en vecka att få den hit till frankrike är ju annars inte alla som vill skicka utanför sverige.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar