onsdag 13 maj 2009

min bonusbebis


Hans storasyster kallar ju mig Ullmamma och hans storebror är ett charmtroll som ligger mig varmt om hjärtat så då måste han ju vara min bonusbebis, tom deras hund anser att jag ingår i deras familj och hon blir så lycklig då hon ser mig även om det var ett år sedan senast vi sågs.
svårfotad vovve för hon skulle ju ligga nästan på mig och jag skulle ju klia henne samtidigt som jag fotade men hon var så lycklig då hon såg att jag var hemma hos dom.

Då hon var valp var hon en liten rymmare men som tur var bodde vi grannar så då ringde hennes matte till mig och jag öppnade dörren ropade och hade världens lyckligaste vovve i famnen, hos mig fick hon ju aldrig skäll bara kärlek och en och annan godbit.

är roligt när man blir så välkomnad av alla då man kommer på besök och att dom inte glömt oss fast vi flyttat lite långt bort.
avslutar med en bild till på underverket, bodyn har han fått av oss och den passar ju fast han är en liten palt och har snart växt ur den, 5 veckor är han för övrigt på bilden lilla Jonah.

längtar till i sommar då vi ses igen gissar att lillagossen har vuxit lite till innan dess

tack för att jag fick bo hos er en natt

kramar Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar