söndag 12 april 2009

Väder och vind

kan jag väll skriva kort om i alla fall, idag har det varit mulet med små tillfällen då solen tittat fram och termomentern har visat runt +17, och det har inte blåst allt för mycket.
i morgon ska vi vist få bättre väder och ännu bättre ska det bli till veckan :) då vi ska till Italien, fast det är ju en dag kvar innan vi åker och i morgon ska vi hela familjen till parken och ta med vovvar och kameror och fota äppelträden och päronträden som blommar och bara njuta av VÅREN.

har gjort ett kort inlägg i pysselbloggen om en tävling jag vill vinna om någon är nyfiken eller hoppas på egen tur kolla där.

dags att gå isäng i morgon är en ny dag och förhoppningvis skiner solen hela dagen och vi får en fin dag i parken sedan ska det packas för på tisdag bär det av äntligen. (ni tycker väll inte jag tjatar om italien eller så) bäst av allt det tar bara några timmar att BILA dit helt otroligt för en norrläning att jag kan bila till italien utan att det ska ta dagar :)

(ska jag tjata lite mer också) eller nä nu har jag tjatat klart för idag vänta bara tills i morgon då ska jag tjata öronen av er och vi ska inte tala om hur mycket jag ska tjata då vi är där.
nu är jag bara dum då jag vet vissa är avundsjuk men jag kan ju itne låta bli att retas lite.

Föresten vet inte om ni läser mina komentarer men våren har kommit till norrland också Mor och far har plockat fram hojarna och premiär kört, hoppas på bildbevis, har föresten inte fått se bilden på pappas hoj då den är färdiglackad så BILDER tack och gärna såna jag kan visa här

KRAM
Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar