onsdag 29 april 2009

Bilder

Nä nu skärpte jag mig lite och gick ut och fotade miss Batman som jag babblat en del om och gissa hur sur jag blev då jag ser att någon äter mina blommor, såg dock ingen skyldig då jag var och fotade och de var kanske tur det.

tanken är ju att de ska växa och frodas och sprida sig över hela staketet


inte lika fin nu när den är äten på


hoppas den hungriga håller sig på marknivå och inte börjar äta blommorna på staketet också

Liljekonvaljer är en av de finaste blommor jag vet också en av dom jag är superallergisk mot men ute funkar det ju, denna står i kruka men ska planteras ut senare

Pelagoner är den blomma som finns i våra utkrukor denna sommar eller i alla fall just nu lovar inget då jag och blommor inte alltid går så bra ihop men än så länge är dom fina.




Lilla Kiara vad tänker du på, väldigt ofta hittar vi Kiara sittande ute tittande rätt upp i de blå
vet inte om det är flugorna hon spanar på för hon är ju en flugfångare av stora mått eller om hon bara sitter och drömmer men oftast blir hon så där lagomt små sur då matte stör så nått viktigt måste det ju vara hon gör vår lilla knasiga Kiara.
Nu ska jag ta med mig hundarna och hämta barnen på skolan
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar