torsdag 22 januari 2009

Sonens betyg

har också kommit och det såg också bra ut han missade ju några viktiga prov nu i januari då dom var i sverige så några av betygen påverkades av det men de fixar han i vår men B och B+ i mängder och massor av posetiva omdömen är inte illa B är ju som VG ungefär, de som tjatas lite om är väll hans otydliga handstil men de påpekas även att han förbättrat den något så de går framåt. nu ska vi bara skicka in papperna till antagningsenheten plus att han måste göra ett svenska prov sedan håller vi tummarna för att han kommer in på den utbildning han valt och då flyttar han hem till sverige och mormor och morfar i höst.

Mamma Virrhönan är jätte stolt över att ha fått två så duktiga barn då hon själv fick kämpa som ett djur för att få G i alla ämnen inser att just plugg genen har dom inte fått av mig men båda barnen har både bra betyg och väldigt bra omdömen i Bild och där tar jag åt mig för de måste vara en mamma gen som slår igenom :)

I kväll ska vi till IKEA sonen ska få en ny datastol den andra sitter inte ens ihop och är livsfarlig att sätta sig i om man inte är försiktig, kanske hittar vi lite annat smått och gott också.

jag hittade föresten nått att ha till bröllopet så nu är det bara skor kvar.

på måndag åker föresten barnen till Alperna med skolan skidresa ska dom på i 3dagar ni kan väll hålla tummarna att jag får hem dom lika hela och fina som dom är då dom åker.

kram Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar