tisdag 27 januari 2009

Barnen är på vift

i franska alperna och så länge man inte hör något måste ju allt gå bra
så håll tumarna att telefonen fortsätter vara tyst.

dom kommer hem på onsdag och jag räknar med att få hem två nöjda men ledbrutna barn 3 dagar i en slalombacke då man är ovan tar på kroppen och på de ska det vist åkas skridskor och fixas med andra aktiviteter.

själv är jag på väg att bli förkyld men jag hoppas det bara är en vanlig enkelvariant och att den ledvärk jag känner är resultatet av förra veckans rännande torsdag, fredag, att jag ju tillbringade lördagen på stan med dottern och 3dagar med aktiviteter är för mycket för mig men kul hade jag och nu har jag allt till bröllopet också eller jag ska fixa ett smycke men det tänkte jag göra själv.

vädret i Lyon är inte så upplyftande lite disgt och småregnigt men hundarna njuter av att det i alla fall är lite varmare ute mitt på dagen.

hoppas ni har det bra och att solen skiner lite på er alla de är så underbart då solen går upp vid åtta på morgonen här jag har lite svårt att fatta att det egentligen är mitt i vintern typ men de lär jag väll märka då jag kommer till sverige i mitten av februari.

Kram Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar