onsdag 21 januari 2009

SOL

vet i alla fall vad jag inte saknar med vintern i sverige Mörkret oj vad underbart det är att få se solen här börjar det ljusna strax innan åtta och solen börjar försvinna nångång mellan fem och sex. senaste dagarna har vi dessutom haft vindstilla så då har jag kunnat njuta en del fast lite småkallt har vi fortfarande varierar från nollgradigt till+10 under dagen.

i morgon ska jag åka och förska hitta nått att ha på mig till lillebrors bröllop i februari hatar dock att prova kläder här konstiga storlekar konstiga inskurningar och ett språk jag inte kan be om hjälp på.

men de ska nog ordna sig annars hittar jag väll ett gammalt lakarn någonstans var ju friklädsel, nu måste jag gå och laga middag sedan ska jag lägga sista handen på placeringskorten lillebror beställt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar