måndag 6 oktober 2008

Överlevt

tandläkaren men det är knappt sitter och darrar av skräck fortfarande eller kanske inte fast jag lär göra det snart i alla fall.

först har jag två små hål vilket förhoppningvis är lättlagat och ett stort, där behövs en avgjutning eller jättelagning i alla fall får in tungan i hålet (inte hela men tillräkligt) så de hålet viste jag om innan.

sedan de värsta Visdomständerna tandläkaren tyckte jag hade visdom så det räckte och då tänderna växer uppåt och inåt så ska dom bort som tur var så växte dom på ett sätt så dom vist var lätt att dra, spelar ingen roll jag skakar av skräck ändå HATAR tandläkaren och värst är borra men efter det är det att dra tänder och visdomständerna känns som om min stakars redan nu svårgapade lilla mun kommer få det tufft så jag vill inte ens tänka på hur min nacke ska må efteråt.
urch och fy ni kan väll tänka på mig lite i alla fall måste bara få ett godkännande av försäkringsbolaget innan vi kör igång.

huvva huvva huvva

om jag gör detta borde jag ju få extra fina julklappar av tomten Vist

hatar verkligen tandläkaren men denna var trevlig i alla fall och han tyckte svenskar överlag och även jag hade fina tänder, fransmännen har inte alls samma förebyggande tandvård i början som jag förstått det hela.

måste sluta innan jag blir alldeles nipprig

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar