lördag 11 oktober 2008

Skyll på min bror

om ni tycker jag är tyst han har gett mig ett viktigt uppdrag och som snäll syster så sliter jag allt jag kan eller nått sådant, nä men jag är väldigt upptagen i pysslarsvängen just nu bla min brors fel men jag varvar med julkort.
men allt är bra här solen skiner och vi har en underbar vår runt 15 grader på dagen
idag har vi varit på en sportaffär och handlat gratiskläder för makens företag ger alla barnföräldrar ett skolstartsbidrag på 50€ per barn perfekt så nu har dottern ny vinterjacka (så där halvonödig men ändå nödvändig då man inte behöver så varm jacka här så ofta men då dom åker till fjällen med skolan och då vi åker hem till sverige behövs den) och sonen t-shirts
(han äger redan en vinterjacka och t-shirt är ju de enda han använder oavsett årstid, plus jacka ibland då).

sedan var dotter och make och såg damfotboll Lyon vann vilket även Umeå vist gjorde hoppas dom få mötas denna gång också (är uefa womenscup för den utan koll) var otroligt roligt att få se den matchen i våras så vi hoppas på repris med Umeåvinst ännu en gång så klart :)

nästa vecka ska make och dotter på match mellan OL och Lille då var det vist vipläktaren som gällde, och på torsdag åker sonen till sverige så det är bäst jag fortsätter så han får lite pakning med sig dit också inte bara hem.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar