onsdag 15 oktober 2008

Host host

tänk er sån där löjlig låssashosta så låter jag då jag hostar men de är inte på låssas utan det känns som om lungorna ska följa med upp, nu har det börja låta lite ordentligare kändes ju som jag skojade där jag gick och småhostade men nu har det börja riva lite då jag hostar vilket är skönare för jag vill ju ha bort vad det nu är som kliar och retar.

sämre tillfälle att bli sjuk kan man väll leta efter men jag jobbar på med mitt uppdrag och i morgon mitt på dagen åker sonen så då måste jag vara klar och de är jag nog för de är lite pillrig montering kvar, måste bara lösa stängningsmekanismen också men jag tror att detta blir jätte bra.

har haft mycket tid att fundera hur jag ska lösa allt i natt då min hosta som plötsligt blev riktigt ordentlig då jag gick i säng höll mig vaken främst för att jag inte ville väcka maken genom att hosta hela tiden så jag låg och höll inne med hostningarna istället som snäll fru jag är är ju han som tjänar pengarna och jag kan sova idag istället fast då blir det nog att sova i fotöljen eller nått.

nu ska jag göra mig i ordning för att skjutsa änglarna till skolan är kortdag idag så jag hoppas L vill följa med sin mamma och handla senare vi skulle behöva lite middag sedan måste ju K börja packa för i morgon bär det av och han längtar och mamman längtar också fast mer tills han kommer hem frågan är bara ska han få med sig allt som är samlat hos mormor bäst vi skickar en extra stor resväska fast den lär eka tom på vägen dit.

kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar