torsdag 4 september 2008

Skolan har startat

får se hur pigga barnen är idag då jag hämtar hem dom halv fyra, det är 30minuter längre dagar i år fast då är dom ledig halva onsdagen istället vet inte om det är bättre eller inte vi får väll se jobbigare att behöva starta 15minuter tidigare på morgonen var det i alla fall.



L:s klass var på 10 elever i år och blev en ren åtta, K:s klass vet jag inte ifjol var de en 9-10:a med 14 elever och blir de inte fler så lär de bli så i år också K går i 10:an i år känns konstigt att han är så stor nästa år är det gymnasiet som gäller,var ju nyss jag följde honom till hans första skoldag tycker jag
.
avslutar med en liten bild på barnens skola vacker är den inte men däremot är rosorna det :)

1 kommentar:

  1. Eleverna pa min skola fran svenska ak5 till gymnasiet gâr mellan 8.30-16.50. Sjukt langa skoldagar trots att de pâ ons gar till 13.

    Jag ar kanske ganska svensk jag men runt 15 ar ju ganska lagom att sluta.

    Mest for att froken sjalv ar himla trott vid den tiden,haha.

    Olycksfâglar dina barn alltsa. Det borde val inet vara en svensk foreteelse iallafall :)

    SvaraRadera