onsdag 3 september 2008

Åska

är nått vi börjar bli van med nu så det blir mycket kortspelande för övriga familjen och bokläsande för mig.
Nu ska jag passa på att
gratta två födelsedagsbarn
idag den 3 september fyller
först min svägerska Charlotte år


Ni ser ju på bilden vilket äktenskapstycke det är på paret redan :)
och lillebror fyller år om 5 dagar han
Jätte grattis säger alla vi i Lyon och dessa två skickar extra pussar

till sin favorit faster puss puss

sedan ska jag passa på att gratta Birgitta på 50årsdagen


för er som inte vet så är det så att som barn till en dagmamma får man ibland speciella band med både barnen och deras föräldrar speciellt dom som stannar i många år hos mor som Birgittas dotter som var 9år hos mamma bla tillsammans med mina barn, så självklart ska vi gratta "lill"Sandras mamma på födelsedagen


hoppas du fått en fin födelsedag med massa tårta och skönsång
vovvarna och vi övriga Lyonbor hälsar och grattar

Här ser ni föresten min nya kompis han hälsar ofta på då jag sitter vi datorn
han har två småsyskon också som dyker upp ibland och dom är nästan otäckt söta då man ser dom genom fönstret skulle dom komma för nära då protesterar jag dock
Har även annat sällskap då jag sitter vid datorn ibland, en på köpmansdisken och en ute på fönsterbrädan.

Nu är det säng gång i morgon börjar allvaret igen ryggsäckarna är packade matlådorna gjorda så nu gäller det bara att vi vaknar i morgon bitti också.

natti natti

1 kommentar:

  1. Jättetack för grattishälsningen och blomman. Jag fick njuta i 2dagar med sång,paket,blommar& många kramar inte så dumt.Krama voffsarna +M,L,K från mig =)

    SvaraRadera