tisdag 23 september 2008

IKEA

är ett underbart ställe där kan man tom köpa pytt i panna så nu är L överlycklig medan K får lasange till middag.

var idag iväg på en Ikea tur med en av de nyinflyttade svenskorna och vi hade väldigt trevligt och så där jätte dyrt blev det inte för mig blev mest lådor till K så han kan röja i sitt rum sedan ett doftljus som luktar JUL och lite prickiga saker som glas och sådant men inte mycket alls för att vara mig, köpte lite i matshoppen också dillchips, singoalla, ballerinakex, pepparkakor (tyvärr har dom bara annas ska ju vara nyåkers men de får kanske K ta med från sverige om de rymms i pakningen) sedan pyttipannan då nått L tjatat om länge.

barnen mår bara bra och L går nu på foten men med hjälp av krykor så det går sakta framåt

själv är jag i pysslartagen och har redan börjat med julkorten fast egentligen är det ju sent brukar ju som bäst massproducera tomtar vid den här tiden inför vinterns marknader kommer kännas konstigt att inte ha nått sådant framför sig i år lite skönt också men jag kommer sakna alla härliga människor jag brukar träffa då jag är ute och knallar

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar