fredag 4 juli 2008

trallar

på födelsedagssången för inte lär någon här sjunga för mig

tackar för grattulationerna jag fått i kommentarerna på förra inlägget

funderar när jag ska hinna träffa alla undrar om lilla mor kanske vill bjuda på fika nån dag eller nått så kan dom som vill få komma förbi för jag hinner nog inte reja överallt inte denna tripp i alla fall. vi kommer ju på söndag och jag åker på torsdag, men barnen stannar ju till 10 augsti så dom hinner ni träffa många gånger hoppas jag

nu ska jag bege mig till marknaden tänkte köpa mig lite blommor för det lär ingen komma med och nån speciell present har jag inte heller fått utan maken har lovat svänga förbi denna butik http://scrapaddicted.se/ då vi åker hemmåt i sommar och självklart betalar han :) han vet nog inte vad han lovat för där finns mycket fint.

av barnen fick jag ju snälla barn igår ;) och de är nog vad jag får känns tråkigt att inte få många paket att öppna eller massa främmande jag älskar ju att fylla år och få paket fast jag är vuxen
nä nu ska jag ge mig iväg får kanske köpa ett paket bara till mig också :)

måste köpa nått gott till middag också vi har ju mycket att fira.
tänk att vid den här tiden för 15årsedan var vi på väg till stadshuset i umeå
då var sonen 3 månader nu är han en gänglig tonåring och de är på han man ser hur tiden gått för inte har jag blivit äldre inte, nä inte en chans ;)

kram Virrönan

1 kommentar:

  1. Grattis så här några dagar för sent. Hoppas dagen blev bra men det kanske jag får läsa om i ett annat inlägg

    kram

    SvaraRadera