fredag 4 juli 2008

köpt pesto

och den där svarta olivröran av tanten på marknaden så nu hoppas jag mamma fixar baugetter :)
oliver vågar jag mig inte på att köpa taskigt om förpackningen går sönder, plus att jag har lite ont om packningsutrymme nu.

antingen så tar jag mig hem till mormor en dag om nån vill träffa oss eller så får mamma ha öppet hus, jag står för peston och olivröran ;) så då behövs ju bara lite bröd så är allt klart kanske vi kan träffas vid en busshållplats istället vi har ju vanan inne för picknik på såna platser
och är det busstrejk är det ju inga problem alls då kan vi sitta där länge utan att bli störda.

ni får väll fundera vad som passar för er hemma i sverige så ordnar det sig nog.
har nu även köpt brödet Sandra ville ha får se om det ryms i bagaget risken finns att det blir platta bröd med choklad i men smaken är ju den samma, håll tummarna att vi får i allt nu då, ska gå och tvätta de sista och sedan börja packa som tur är behöver jag inte så mycket med mig är ju inte borta allt för länge.

snart kommer vi :)

kram Virrhönan

1 kommentar:

  1. Det låter bra med olivröra och picknik vi fixar resten
    Kram Mor

    SvaraRadera