söndag 6 juli 2008

Framme utan större problem

dock pep det för mig båda gångerna i säkerhetskomntrollen orsak mina skor med stor plastsula har järn tjosan instoppat så första svängen fick jag snällt ta av mig coh gå barfota genom kontrollen andra så kollade hon att jag inte hade nått annat på mig och lät oss löpa (mer om den språngmarchen nedan)

vovvarna är helt otroligt lugna då dom åker flyg och dom klarade även en språngmarch genom skycity måste ju tillhöra rekorden att ta sig från utrikes hämta bagage, gå på rött i tullen (chipkoll och koll att papperna var ok) sedan springa eller snarare lunka med halta mamman (min höft har snarare blivit sämre pga resan) genom sky city och in på inchekning och där själklart drabbas av mer strul fast iof gick det snabbt sedan säkerhetskontroll där vovvar ska ur väskan och sedan piper det så klart pga mammans skor barnen kom igenom utan problem värre var det att få in hundarna i väskan igen då var dom bra less, sedan springa längst in på inrikes och allt på 40minuter men vi han ju som tur var. men Puh vad trött jag är efter en morgon som startade vid 4

sedan då vi landade så blev det att bege sig till nydala och träffa släkten skoj men lite kallt var det men inte så farligt ändå tyckte vissa av norrläningarna såg mer frusna ut än lyonborna fast vist sockar åkte på likaså långbyxor.

nu ska jag gå och sova intar datarummet de nätter jag är här så få sonen den stakaren sova på soffan men han överlever nog.

i morgon ska L klippa sig och vi ska SHOPPA, fick bla presentkort på tiimari som måste shoppas upp :) sedan funderar jag på att handla skor vad sägs om flipp flopp dom borde klara en säkerhetskontroll vist ;)

Kram Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar