fredag 2 maj 2008

24grader

i skuggan och det verkar som om fru virrhöna kanske tom får färg denna sommar fräknarna har vekrligen ökat till antal fast att jag smörjer in mig med hög solskyddsfaktor och föredrar skuggan, jag vet ju vad jag tål och undviker onödiga risker.

Annars är allt bra här maken och barnen har köpt en ny leksak en steppupp bräda till Wii och den är skoj både att se på då dom tränar men det verkar ta bra också alla tre klagar mer eller mindre på träningsvärk idag, mamman lär inte ställa sig på den i förta taget i alla fall inte med publik och tyvärr är det lite för svåra rörelser för skröppliga mig men yoga täntke jag prova då ingen är hemma.

har lagt upp lite nytt pyssel på pysslemaman

ha en skön helg
och glöm inte solskyddsfaktorn

kramar virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar