onsdag 2 maj 2012

en massa nytt

Denna ask hittar ni lite mer bilder på inne hos nettans

min mor vill jag skulle scrappa denna bild på min bror, hans vallarkompisar och kungen

jag har även gjort några studenthängen av mitt favoritmotiv just nu ugglor 
moster fick ett gäng ugglor som dekoration till sin 50årsfest 
sedan fick hon ett fint kort från släkten vår tanke är att hon ska använda pengarna hon fick av oss till pianolektioner men vågar hon inte så är en resa helt OK.

Jag är fortfarande lite mör efter mosters 50årsfest i lördags är ganska tråkigt att kroppen inte tål att göra saker jag tycker är roliga men trevligt hade vi och det är viktigast.
Iövrigt har jag börjat planera för flytten i sommar det ska bli så underbart att få ett eget hobbyrum igen.
Kram Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar