lördag 28 april 2012

Metal-art

I onsdags gick jag på kurs hos Nettans scrapbooking4you för att lära mig metal-art, jag hade provat på lite hemma men kände att en kurs vore trevligt då får man dessutom reda på vad man inte ska göra så man slipper göra samma misstag som många andra redan gjort :)
jag är ju ingen färgkletare så det var stort att våga kladda lite och jag blev ganska nöjd med kortet framförallt tyckte familjen det var väldigt läckert
sedan dekorerade jag en bok och där blev det mindre färgklet fjärilen är dessutom gjord i 3d. Metal-art är inte riktigt nått för mig de var lite för påfrestande för nacken att sitta där och gnugga fram detaljerna men jag kunde inte låta bli då jag kom hem utan har gjort två alster till dom visar jag dock en annan gång.
jag har lite nytt att visa inne hos Nettans bla denna blomma
och ganska söta ugglor om jag får säga det själv.

Ikväll ska vi på 50års fest min yngsta moster ska ha stort kalas och det ska bli skoj jag måste bara komma på vad jag ska ha på mig för aldrig har man nått passande i garderoben då man behöver det.
Trevlig helg!
/Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar