onsdag 16 maj 2012

Nytt hos Nettans

Har idag lagt ut lite nya Lo:s i Nettans blogg som jag gjorde i helgen i vännäsby då jag var på vårfesten jag kom över magnolias underbara nya papper och det blev en del nytt gjort

först har vi en med sonen då han var bebis
sedan blev det en då dottern med kompisar åkte späckhuggare nedför älven, där finns bla sjökort (iof för södra delarna av sverige) men ifall dom skulle följt strömen ut till havet hade dom ju kunnat behöva det.

Sista är ett kort till min kusin som fyllde år igår hon må vara vuxen men fotboll är livet och blommorna är i rätt lags färger, dock hade jag ingen passande fotbollsstämpel så det fick bli en gräsätare istället och en lite vitisigare rubrik.

Tycker ni föresten om macarons så har jag lagt in receptet på våra favoriter här
/Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar