torsdag 10 maj 2012

Lite nytt

Bäst att uppdatera lite det blir inga mysiga utmhusbilder för vi har inte direkt mysigt väder ute även om det varken snöar eller ösregnar idag, men lite nytt pyssel har jag hunnit med.
Så har jag gjort lite nytt inne hos Nettans bla detta minialbum och en Lo på lillkusinen och svägerskan.

 Är dottern som tagit bilden och den är så fin och jag blev nöjd med resultatet då jag scrappade den också.

Tänkte visa nått nytt också så ni får se denna LO på 3 generationer
Den i prickigt är så klart jag om ni undrar :D fast ärligt så äger jag bara ett enda plagg som är prickigt min besatthet har inte gått helt överstyr bara lite då det gäller prickiga papper.

På lördag ska  jag tillbringa dagen i Vännäsby på vårfest hos Nettans Scrapbooking4you alltid trevligt att tillbringa en hel dag med andra pysselgalningar även om det tar på orken får jag mycket tillbaka bara alla goa skratt och gemenskapen är värd den extra värken som blir.

/Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar