fredag 18 december 2009

Ja se det snöar

är glad att ingen ska ut i trafiken i denna familj idag för det lär vara kaos då få Lyonbor har vinterdäck dessutom är ju stan hyfsat kuperad och det är inte så bra om det blir halt.
denna syn mötte mig sju i morse då vovvarna ville ut
l
vid nio såg det ut så här
och nyss såg det ut så här på våran baksida
härligt och juligt
vår gäst mår bara bra men envis är han just nu tycker han att det är en bra ide att trycka upp skärtfäjdrarna i mtt ansikte så jag kan klia honom och då jag försöker flytta honom ja då bits han.
vi var föresten på Bio igår och såg Avatar tyvärr fanns det inte på 3D som odubbad men den var bra väldigt bra tyckte jag och dottern maken var inte lika imponerad.
bäst att bry sig om den där envisa lilla varelsen som sitter på min axel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar