onsdag 9 december 2009

Hur många lussekatter kan man äta

innan man spricker, dom är ju så goda och sedan adventsbullarna också.
jag och L har bakat idag och jag fick skynda mig frysa in så mycket som bara rymdes i våran minifrys som tur var så rymdes inte allt ;) och lussekatter ska vara nyttiga har jag hört så det är väll bara att mumsa på.

annars är det grått och trist här och i kväll är det mörka gatan igen då inga har tända ljus längre dock har vi numera en blå glittrande ljusslinga på våran fula gran på tomten så vart svenskarna bor kan ingen missa vi är dom som lysser upp hela gatan med adventstaken i fönstret och ljusslinga i granen men det bjuder vi på lite ljus i detta gråa trista måste man bara få.

Nu är det dags att gå isäng ska på museum i morgon så det är bäst jag är utvilad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar