lördag 1 mars 2008

Underbara foton

Min granne Åse Hjertén var här och fotade vovvarna i veckan kolla in bilderna vist är dom Underbara man kan nästan tro det är fina välluppfostrade vovvar nästan lite synd bara att vi inte har så mycket till gräsmatta att skryta med men bilden på Pepsi och godisbiten är så enormt bra, verkligen typiskt pepsi att tråna så efter en liten godis. Kiara är lite mer svårtfotad, konster gör hon inte så bra och hon blev så lycklig då Åse var här att hon aldrig stod stilla utan sprang mest runt och flinade :) var nästan ett under att vi fick henne att sitta stilla nog länge brevid pepsi för att få fina bilder. sedan är ju pepsis konster så underbara hon skulle passat som cirkushund

Åse ska helt klart få fota vovvarna fler gånger men då ska vi ha en grönare bakgrund tror jag
nu blev det en snabb spontanfotografering på våran baksida

OBS! bilderna tillhör fotografen och får ej kopieras

Tycker ni om bilderna så hör gärna av er till mig kan jag förmedla kontakt med fotografen
ni kommer säkert få se fler underbara bilder av henne på min blogg de har hon lovat
annars är allt bra körsbärsträden blommar och idag har vi lite små dåligt väder men ändå 16grader, har tillbringat dagen på stan jobbigt är det alltid men barnen har fått månadspeng och den behövdes ju spenderas så familjens fyra favoritbutiker fick sig ett besök M och L går på Fnak och Virgin (skiv och film butker) K på en warhammers butik och vart jag går kan ni väll gissa blev så glad då min favvobutik dessutom fått hem mer scrapp papper har saknat att inte få tag i fina papper men nu har jag en hög nya, så nu kallar pysselrummet.
vi han även titta in på några andra affärer men förutom riktiga gympaskor till L blev det inga större inköp i klädväg
Kram Virrhönan

2 kommentarer:

  1. Åh så fina hundbilder och så underbart det låter med vår, vill oxå ha vår!!
    Är glad över att ni verkar ha det bra! Hur går det med språket?
    Massa kramar Annelie

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Oh vad söta bilder på vovvarna :D
    Himla bra fotat :D

    Hur är det annars med er?
    kramis Mia

    SvaraRadera