lördag 29 mars 2008

För första gången i år

har vi klippt gräset (har iof inte så mycket att klippa)


GRILLAT, mums


sedan har maken för första gången Fotat med sin nya kamera han har drömt om en systemkamera länge och idag sprang vi på en kamera på rea och de var precis den han ville ha till jätte bra pris och tja han måste ju också få nått nångång

jag har också gjort en premiär idag jag har kört vår nya bil (Makens bil), vilket gör att jag älskar min lilla blå ännu mer. vist den stora är skön att köra men den är STOR och en liten bil är bättre här men jag hade ont om soppa (inte bara virrig glömsk också) och grillmästaren hade glömt köpa pommes till middagen så han tvingade iväg mig.
så nu klarar jag nog av att köra den då tanterna är här tänkte att om ni vill och vågar kör jag er till vårt lilla köpcentrum så får ni titta i affärer köpa dricka (bästa pricerna om ni ska ha nått) och kolla in all konstig fransk mat under måndagen då barnen ändå är i skolan och jag måste till bageriet och köpa lite tårta.
Makens bil syns dåligt på bilden den står bakom lilla blå, rolig att köra men inte lika ettrig och skön som lilla blå.
i morgon ska ni se på fotboll på tv UIK mot OL och vi är i publiken så titta noga vi lär vara ganska ensamma då det gäller att heja på Uik dom räknar 20 000 i pupliken och är 100 Uik fans får man nog vara glad :)
Gjort nått annat bra idag också städat i mitt pysselrum så nu finns en stor tom golvyta där det ryms några madrasser sedan ska vi bygga ihop våningssängen också så har vi fixat tanternas sovrum fotobevis kommer senare
kram

1 kommentar:

  1. Väskan är packad med sportbröd diskborstar svenska tidningar dumle-kola m.m snart kommer jag.

    Tant Grön

    SvaraRadera