tisdag 9 februari 2010

Snälla sluta

Till och med hundarna har gett upp dom är less på snön nu, eller kanske dom är sur för att det är typisk tråksnö idag bara blött blött blött

skoj är det i alla fall inte längre och fortfarande vräker det ned får se om jag kan hämta hem L från skolan idag eller om hon får gå för frågan är om bussarna går eller dom borde gå men skolan ligger ju på en höjd och det är blötsnö och nästan minusgrader och fryser det till blir det inte skoj alls. handla skulle jag också göra men som det ser ut nu får det bli rester till middag nått hittar vi väll alltid i kylen.
hade jag bott i norrland hade snön varit OK det ingår liksom i paketet med norrland det är snö på vintern men nu bor jag långt ifrån norrland och 1-2 snöfall varje vinter ska vist vara OK men detta känns bara jobbigt eftersom allt runtomkring blir så mycker mer omständigt. nä jag har ju beställt VÅR nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar