fredag 12 juni 2009

I Går

var jag på lunch hemma hos en av svenskorna tillsammans med lite andra svenskor och vi hade så trevligt så och dom bodde mitt inne i Lyon på 9:onde våningen med en häftig utsikt och en takterass åt tre håll
svårt att visa men alldeles vid lyftkranen är katedralen

på den här bilden ser ni kanske lite bättre. tyvärr blåste det en del så det var lite jobbigt för min nacke efter ett tag.
sedan på kvällen återvände vi till skolan för skolkonsert vilket var lite för högljut för min smak men roligt ändå fast jag han bara hem så kom migränen som ett brev på posten och halv nio gick jag isäng totalt däckad men de var värt det för jag hade en riktigt trevlig dag trots allt.
idag har solen skinit men mitt huvud är fortfarande itne helt bra så jag håller mig inomhus och i skuggan, vi ska vist få en toppenhelg så jag lär få sol så det räcker och blir över.
i kväll blir det grillat och till det blir det italienskt vin, vi har just hittat en italiensk butik nämligen

1 kommentar: