tisdag 23 juni 2009

fick ett mail

av pappa en annan bloggare bloggar om hans hoj så jag måste väll blogga om det då, kolla in målningarna på hojen bilderna på dom var riktigt bra och pappa fastnade ju på bild även han ;P


går man en sida bakåt i bloggen så hittar man mammas röda hoj också om jag ser rätt och en bild till på min far med mamma skymtande bakom. han är en riktig linsluns om någon sett Plus sommarspeciall om MC så känner ni igen honom där också.

i Lyon har vi fortfarande "kallt" +17 idag och enligt min dator är det +16 i umeå
det är iof svalt och skönt inne i huset men de vore ju skönt att kunna gå ut utan att frysa.

har föresten bakat muffins både stora och mini dom stora blev en katastrof och jag måste baka nytt (ska bjuda på barnens skola) de små blev söta och dom ska jag ta med mig i eftermiddag då jag ska hem till en svenska på fika
formen är storleken större än knäckform så det är verkligen en mumsbit
KRAM

1 kommentar:

  1. Liten hälsning från Skellefteå. Tack för den TYDLIGA hälsningen till lillkusin Adam, som mycket riktigt fyllde 4 år förra veckan! Tiden går fort! Och lilla Kristofferpojken som ska börja gymnasiet...

    SvaraRadera