lördag 30 mars 2013

Sista på ett tag

Nu kommer sista alstret jag har klar just nu det var utmaning nummer 4 där man skulle ha en stämpel från magnolia och den skulle vara på temat vår.

Så jag valde att göra ett grattiskort till ett vårbarn, de gula blommorna får symbolisera tussilago, de rosa är körsbärsträden och de silvriga blinget det symboliserar alla de istappar vi fortfarande har kvar här i norr.

Kom på att jag lovat lägga upp en mall för symaskinskortet så de måste jag fixa har en mall klar men ingen scanner får fixa det nåndag framöver.

Hoppas ni också njuter av underbart vårväder med strålande sol man känner sig nästan som en bandit då man väljer att sitta inne och pyssla istället men jag och hundarna har varit på en långprommis och fortfarande är det lite för kallt för att sitta ute och njuta så jag sitter inne och njuter av både pyssel och sol och lite gotta från mitt påskägg.

// Virrhönan

1 kommentar:

  1. Vilket läckert kort!! Gillar formen massor! Tack för att du deltar i utmaningen! (Det är jättebra om du kan direktlänka till inlägget, inte bara till förstasidan i bloggen. Vet inte om det kanske funkar att ändra länken för dig?)Kram, Sofia

    SvaraRadera