fredag 29 mars 2013

Ännu ett bidrag

Till scrapplagrets påskcrop denna gång utmaning  nr5 som var att man skulle inspereras av denna bild, jag såg direkt färgklickarna, som blommorna och de mörkare turkosa som stak ut lite bland de milda, sedan gillar jag ju prickar och såg en del inspererande runda former jag ville ha med :)
dessutom passade trävägen väldigt bra till ett foto jag hade på barnen, hela fotot andades dessutom vår.
 Så jag passade på att använda lite mer färg nu när jag ändå hade det framme och sprayade lite duttar som jag dekorerade med knappar och passade på att använda bokstäver i glada färger.

// Virrhönan



4 kommentarer:

  1. Åh vad läckert med sprayfläckarna med knappar i! Tack för att du ville vara med! Kram!

    SvaraRadera
  2. håller med, vilken effekt med knapparna

    SvaraRadera
  3. Måste få säga att jag tycker ditt bidrag är väldigt kreativt med färgen/knapparna, rolig idé! Och sen humorn i titeln till fotot, gillas skarpt :)

    SvaraRadera
  4. tack vad snälla ni är, gillar ju kontraster och inte så mycket dekorationer så jag är väldigt nöjd med denna framförallt att jag fick tillfälle att scrappa bilden som legat i tio år och väntat på rätt tillfälle.

    SvaraRadera