lördag 30 mars 2013

Orkar ni en till

Nu finns det bara en utmaning kvar  i scraplagrets påskcrop efter denna får se om jag hinner pyssla något mer i helgen så jag hinner med även den.

Detta bidrag är utmaning nr1 en kit-tävling där man ska inspereras av en layout. jag älskar kit-tävlingar då alla får samma matrial att utgå från denna gång fick man lägga till 3 olika saker men max 5 av varje plus valfri mängd bokstäver.

Svåra var att man skulle ha med bitar från alla 3 mönstrade papper, båda de 2 cardstocken, minst 2 blommor, 2 brads, 2 die-cuts och en bit av bandet.

Med tanke på att jag inte är dekorationsdrottningen så fick jag kämpa lite där men det är jag älskar med kit att jag tvingas tänka utanför min komfortzon och är tvingad att utmana mig själv.

Jag la till 4 bling och 5 löv förutom det som fanns i Kitet och jag är väldigt nöjd med mitt bidrag.

Valde ett av mina absoluta favoritfoton från åren i Lyon, första promenaden i parken med hela familjen och som vanligt är mamman på efterkälken för hon måste ju fota :D

// Virrhönan

2 kommentarer:

  1. Fin Layout du skapat. Tack för att du är med och lycka till!

    SvaraRadera
  2. Kalasfint bidrag och vilket vackert foto! Tack för att du ville vara med! Kram!

    SvaraRadera