tisdag 28 juni 2011

Hälsade på på landet

Tonåringarna tog cyklarna i söndags och cyklade de 2½milen till den lillabyn där min morbror bor för att hjälpa honom på bondgården under veckan. Så vi tog med oss lite fika och åkte dit för att kolla läget.
Pepsi var jätte nöjd över att få vara där igen och dessutom få träffa lillhusse och lillmatte igen hon har verkligen saknat dom.
Kiara var också så lycklig, matte var dock mindre lycklig då Kiara hittade nått illaluktande att rulla sig i dessutom tyckte hon kobajs var skoj att försöka rulla sig i också, gissa vem som fått en liten duch nu.
sedan gick vi och hälsade på hos kossorna Kiara tyckte dom var lite läskiga och satte sig på säkert avstånd efter ett tag.
Pepsi tyckte det var lite mer spännande men jag tror kossorna var mest nyfikna dom trängdes för att titta på den där konstiga saken som stod på andra sidan staketet
Det var ganska tydligt vem som bestämde bland kossorna ledarkon hade hittat den högsta punkten för att ha koll på övriga kossor, hon såg ganska avslappnad ut där hon låg.
min mormor bor också på gården och hon tyckte jag skulle lämna mina småhundar hos henne för dom var ju så fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar