måndag 20 juni 2011

En helg med aktiviteter

I fredags tog jag och tonåringarna och körde ned till Sundsvall där vi började dagen med att shoppa sedan blev det att åka till campingen i Bergeforsen där vi skulle bo i stuga och sedan hämta maken på flygplatsen för han har jobbat i Helsingborg i veckan.
Efter det blev det tillpiffning och sedan åkte maken och tonåringarna in till Sundsvall igen för att gå på konsert http://st.nu/noje/1.3617739-tv-konsertklipp Eagels var nämligen i stan, själv blev jag upphämtad av en internetvän och hade en supertrevlig kväll jag också tänk vad många underbara människor jag lärt känna via datorn.
Tyvärr var vädret inte de bästa för dom som var på konsert men dom var grymt nöjda ändå då dom kom tillbaka till stugan nångång mitt i natten.
Lördagen blev det frukost på IKEA lite shopping och sedan fick maken köra bilen hem till Umeå igen efter de var vi ganska möra i alla fall alla utom L som bestämde sig för att cykla till Hörnefors på söndagsmorgonen som tur var fick hon och cykeln skjuts ned till stan igen för vi skulle träffa släkten och åka räkbåt.
Hela tjocka släkten innan det är dags att stiga ombord vi skulle fira tre födelsedagsbarn, det är nämligen så att på tisdag fyller min mormor 86, min älsta kusin 40 och min yngsta kusin 13
mormor
lillkusinen
och 40åringen
Räkbåten är väldigt mysig att åka, det är andra gången vi gör det sist var för 2år sedan då vi firade min lillebror men då var vi bara familjen men det är en resa jag kan rekomendera alla och släkten består av många som är rädd för vatten och inte kan simma men ingen blev åksjuk och ingen ramlade i vattnet och kvällen blev superlyckad och födelsedagsbarnen var nöjda
och alla andra dessutom.

Här kan ni hitta bilder från förra gången vi åkte då var det lite bättre väder och framförallt en vackrare solnedgång då vi åkte in mot Umeå igen
Kramar
Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar