tisdag 21 juni 2011

En dag på landet

Idag åkte vi ut till den lilla lilla byn mitt ute i ingenstans och grattade byns två födelsedagsbarn min mormor och min yngsta kusin, min älsta kusin fyller också år idag, ganska häftigt med tre samma dag.
Mosters galna yrväder Nitro var så glad att vi kom och han älskar verkligen Pepsi och Kiara
så lycklig man kan vara då det kommer två små söta tikar
vi försökte få ett fint foto på hundarna och L men det var svårt en hund saknas och Pepsi ville inte vara med
Inne på morbrors toalett bor Skruttan världens sötaste får :)
hon spran mest runt och Bääääade på alla fast Kiara var lite rädd för henne och tyckte hon var en jätte läskig hund eller nått tom värre än närgångna Nitro
L är en hundmagnet
kusin S med sitt får
Dagens födelsedagsbarn Kusin E mattar de lilla monstret man kunde ju tro att hon aldrig fått mat förut
Hur söt kan man egentligen vara.
Nu har jag två trötta hundar dom är inte riktigt van med så mycket människor och djur på en gång men det är bara att vänja sig för på fredag ska vi dit igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar